Mayıs 22, 2015

U Dönüşü

Kadere boyun eğmek ve kaderin yoluna ram olup mutlu olabilmek.İşte tüm mesele bundan ibaret.Mutluluğun denklemini 24 senelik yaşanmışlıkla yazdım size.İnsan demek,kader demek. Kader demek, yol demek. Nitekim kaderin çizdiği yolu yol sayıp, ani bir dönüş yapmak zorunda kaldık. Alışma süreci zor olmadı. Hemen alıştık. Bu alışma süresince blog-a da küsmedik değil.

Beni tanıyanlarınız iyi bilir ki ticaret yapmak için işletme okumayı seçtim.Yine beni tanıyanlarınız iyi bilir ki üniversite dönemi boyunca çeşitli uğraşlarımız oldu bu hususta.Nitekim olmadı olmadı değil de hakkımızda hayırlı olan bu değilmiş belliki. Yıllar ne getireceği bilinmez fakat şuan için finansal analist oldum.Özel bir bankada finansal analist.Kulağa hoş geliyor değil mi? Kurumsal krediler ile ilgileniyor,şirketleri ziyaret ediyor,büyük işletmelerin bilançolarında yüzüyorum.Daha sonra elde ettiğim verilerin analizini yapıyor ve rapor yazıyorum.Bu raporum değerlendiriliyor ve...Tatmin edici kısım burası işte.Değerlendirme sonucunda ilgili firmaya kredi çıkıyor ya da çıkmıyor.Tahmin edersiniz ki tatmin edici olan kredi çıkması.Yaşamımın paralelinde bir blogger olduğum için bundan sonra buraya işim ile alakalı yazılar da postlayacağım.Finansal analizler vs.Şimdilik sağlıcakla kalın!Dua etmeyi unutmayın gençler. Sizleri hepinizi kim olduğunuzu bilmememe rağmen seviyorum.Sağlıcakla kalın ;)